Dodatni servisi za L.net pakete i L.net PLUS pakete:

Uslugu aktiviraš putem aplikacije Moj BH Telecom.

Svom mailu možeš pristupiti na više načina: preko web pretraživača, mobilnog telefona, tableta ili bilo kojeg mail klijenta (Thunderfird, Outlook, Mac mail itd.).
Da bi koristio webmail, idi na http://webmail.bih.net.ba
O korištenju mobilne verzije e-maila, sinhronizaaciji sa mobilnim uređajima i ostalim naprednim mogućnostima platforme, pročitaj u uputstvima:

Dodatni servisi za L.net PLUS pakete:

Prezentacija broja pozivaoca

Za korištenje ove usluge neophodno je da tvoj telefonski uređaj omogućava prikazivanje brojeva.
Prezentaciju broja pozivaoca aktiviraš pozivom na naš besplatni broj za podršku korisnicima 1444.

Pregled stanja računa na portalu BH Telecoma
   
Vrlo lako i jednostavno u svakom trenutku možeš provjeriti i pratiti potrošnju, odnosno trenutno stanje tvog računa. Za korištenje usluge potrebno je da se prijaviš na portal ovdje.

Zabrana odlaznih poziva

Ukoliko želiš, možeš zabraniti mogućnost pozivanja međumjesnih, međunarodnih, te poziva prema mobilnoj mreži i uslugama posebne tarife. Uslugu aktiviraš pozivom na besplatni broj 1444 ili na sljedeći način:
Za aktivaciju unesi: *33*šifra#.
Za provjeru statusa aktivacije: *#33*šifra#
Za deaktiviranje: #33*šifra#