Dodatni TV i govorni servisi za Moja TV
Dodatni TV servisi za Moja TV.
TimeShift
Gledaj propuštene TV sadržaje 7 dana unazad!
Korištenje TimeShift usluge koja omogućava gledanje TV sadržaja koji su emitovani do 7 dana ranije je vrlo jednostavno. Putem elektronskog programskog vodiča biraš kanal, a potom i sadržaj koji je već emitovan, a kojeg želiš gledati. Pritiskom tipke "OK“ na odabranom sadržaju pokrećeš gledanje.
Kanali i sadržaji koji nude mogućnost TimeShift pregleda su označeni zelenom bojom i lako su prepoznatljivi na EPG pregledu.
Roditeljska zaštita
Siguran pristup TV sadržajima za djecu
Roditeljska zaštita omogućava isključivanje (zabranu) kanala sa liste i blokiranje programa koji spadaju u određenu TV kategoriju, kako bi se djeci onemogućio pristup neprimjerenim sadržajima.
Postavljanjem roditeljske zaštite također se sprječava gledanje neprimjerenih filmova iz Videoteke.
Kanali sa neprimjerenim sadržajem su po automatizmu zaključani, te njihovim izborom iz liste kanala pristiže poruka "Ograničenje pristupa (roditeljska zaštita)". Kanal se otključava unosom PIN-a za roditeljsku zaštitu.
Upravljanje roditeljskom zaštitom je dodijeljeno samo osnovnom korisniku. To znači da moraš biti logovan kao osnovni korisnik da bi mogao koristili ovu opciju i stavili restrikcije na sadržaj ostalim korisnicima moja TV usluge.
"Ocjena korisnika" je dodatna opcija ove usluge pomoću koje se definišu godine/uzrast za koje se primjenjuje roditeljska zaštita. Ocjena korisnika se može definisati za više korisnika/profila.
Uputstvo za korištenje podopcije "Ocjena korisnika", te promjenu popisa kanala možete pronaći ovdje.
Omiljeni kanali
Kreiraj listu omiljenih kanala i brže odaberi ono što najradije gledaš!
Usluga omogućava kreiranje liste „Omiljeni kanali“ za lakši i brži pristup TV sadržajima koje često i rado gledaš.
Listu možeš potpuno mijenjati ili dopunjavati neograničen broj puta, brzo i jednostavno.
Ukoliko imaš kreirane pojedinačne moja TV korisničke profile za ostale članove porodice, lista omiljenih kanala se može različito kreirati za svaki pojedini korisnički profil.
Uputstvo za izradu liste omiljenih kanala možete pronaći ovdje.
Kreiranje korisničkih profila
Moja TV za svakog člana porodice
Ova opcija omogućava otvaranje različitih korisničkih profila za svakog člana porodice. Različiti korisnički profili omogućit će postavljanje različitih postavki za svaki profil.
Kreiranje različitih korisničkih profila je besplatno i nema ograničenja kada je u pitanju broj profila. Postavke koje možeš mijenjati su: roditeljska zaštita, jezik, boja pozadine, redoslijed i nazivi kanala, popis omiljenih kanala i sl.
Pristup usluzi kreiranja novih profila je jednostavan. Dovoljno je da putem tipke MENU pristupiš opciji "Postavke", te izabereš "TV interfejs" – "Upravljanje korisnicima".
Detaljno uputstvo za kreiranje, brisanje ili promjenu imena korisničkih moja TV profila možeš pronaći ovdje.
Detaljno uputstvo za način prijave na druge korisničke profile (ukoliko su kreirani) možeš pronaći ovdje.
Pregled stanja računa
Lako i jednostavno prati potrošnju
U svakom trenutku možeš provjeriti i pratiti potrošnju, odnosno trenutno stanje tvog računa.Do pregleda računa možeš doći koristeći tipku MENI, te izborom opcije "Račun", a detaljno uputstvo za korištenje usluge možeš pronaći ovdje.
Automatsko prijavljivanje
Ne želiš svaki put prilikom pokretanja Moja TV usluge unositi PIN?
Sve što je potrebno jeste uključiti opciju automatskog prijavljivanja. Na ovaj način prilikom pokretanja STB uređaja, odnosno TV uređaja, odmah pristupaš kanalima.
Ukoliko imaš kreiranih više moja TV korisničkih profila, promjenu na drugi kreirani profil možeš izvršiti kada god želiš, po uputstvu opisanom ovdje.
Opciju automatskog prijavljivanja možeš isključiti ili ponovno aktivirati kada god želiš.
Podsjetnici
Da ništa ne bude zaboravljeno
Ukoliko ne želiš propustiti omiljene TV sadržaje i želiš ih gledati u vrijeme njihovog emitovanja iskoristi uslugu Podsjetnici.
Postoje tri različite vrste podsjetnika koje možeš postaviti za omiljene programe, i to:
- automatski podsjetnik
- vlastiti prilagođeni podsjetnici
- podsjetnik za automatsko prebacivanje
Automatski podsjetnik predstavlja poruku koja se pojavljuje na ekranu i koja u stvari predstavlja najavu za sljedeću emisiju na tom kanalu.
Ova poruka se automatski prikazuje prije početka sljedeće emisije, a vrijeme u koje će se pojaviti sami podešavate/definišete.
Detaljno uputstvo o načinu podešavanja možete pronaći ovdje
Ukoliko želiš uključiti podsjetnike za različite programe na različitim kanalima, onda je potrebno da koristiš vlastite prilagođene podsjetnike.
Ovaj tip podsjetnika možeš podesiti kroz EPG, a detaljan način podešavanja možeš pronaći ovdje.
Podsjetnik za automatsko prebacivanje je vrlo sličan prilagođenom podsjetniku. Jedina razlika je u tome što se uključivanjem ove opcije, automatski prebacuje na kanal na kojem je postavljen podsjetnik i to neposredno prije nego što emisija počinje.
Detaljno uputstvo za kreiranje podsjetnika za automatsko prebacivanje možeš pogledati ovdje.
Igrice
Opusti se uz igrice na TV-u!
Poznato je da igrice poboljšavaju koordinaciju oka i ruke, educiraju, unaprijeđuju organizacione sposobnosti i podstiču razmišljanje.
Iskoristi ovu moja TV mogućnost i zabavi se sa porodicom.Moja TV igrice se nalaze u glavnom TV meniju u kategoriji Dodaci.
Detaljno uputstvo možeš pronaći ovdje.
Telefonski imenik
Telefonski imenik BH Telecoma možeš koristiti i putem moja TV usluge. Pristup je jednostavan i brz putem tvog TV uređaja, a omogućeno je pretraživanje po broju telefona, fizičkih i pravnih lica.
Detaljno uputstvo za korištenje telefonskog imenika putem moja TV usluge možeš pronaći ovdje.
Pomoć
Pomoć je opcija koja nudi osnovne informacije o moja TV usluzi i načinu korištenja određenih dodatnih usluga, a dostupna je u glavnom meniju. Detaljno uputstvo o pristupu i načinu korištenja možete pronaći ovdje.
Također, pomoć možeš potražiti i unutar svake dodatne usluge koju koristiš. Jednostavnim pritiskom na tipku INFO, na ekranu će se pojaviti dodatne informacije o odabranoj usluzi i načinu korištenja.
Dodatne pogodnosti
Ukoliko koristiš telefonski uslugu u moja TV paketu možeš koristiti dodatne usluge i pogodnosti. Neke od njih su kreiranje liste telefonskih kontakata, pozivnice, preporuke TV sadržaja i chat.
Detalje o korištenju ovih dodatnih usluga možeš pronaći ovdje.
Detaljni izvještaj o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju
Usluga se aktivira isključivo na lični zahtjev, a omogućava detaljne informacije o generisanom saobraćaju/transakcijama (vrijeme poziva i trajanje poziva za svaki obavljeni razgovor, količina saobraćaja i dr.).
Detaljni izvještaj o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju se dostavlja odvojeno od mjesečnih računa i besplatno ga možeš preuzeti na više načina:
- mobilne aplikacije BH Telecoma
- putem e-maila
- putem web stranice BH Telecoma
- na prodajnim mjestima BH Telecoma
Detaljni izvještaj o pozivima i drugom saobraćaju možeš dobiti za obračunske periode do 12 mjeseci unazad samo putem e-maila.
Važno:
Dostava detaljnog izvještaja o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju putem pošte naplaćuje se u skladu s važećim cjenovnikom
Detaljni izvještaj o pozivima/saobraćaju nije isto što i izvještaj o pozivima koji se korisnicima dostavlja besplatno uz mjesečne račune.
Dodatni govorni servisi za Moja TV.
Prezentacija broja pozivaoca
Za korištenje ove usluge neophodno je da tvoj telefonski uređaj omogućava prikazivanje brojeva.
Prezentaciju broja pozivaoca aktiviraš pozivom na naš besplatni broj za podršku korisnicima 1444.
Preusmjeravanje poziva
Usluga omogućava preusmjeravanje primljenih poziva na drugi broj. Postoje tri vrste preusmjerenja:
• bezuslovno - svi pozivi se preusmjeravaju na definisani telefonski broj
• na nejavljanje - pozivi se preusmjeravaju ukoliko se pozvani pretplatnik ne javi
• na zauzeće - pozivi se preusmjeravaju ukoliko je birani pretplatnik zauzet.
Aktiviranje / Deaktiviranje usluge:
Za bezuslovno preusmjerenje unesi kod *21*brojtelefona#. Za provjeru statusa aktivacije ukucaj kod *#21#, a za deaktiviranje #21#.
Za preusmjerenje u slučaju nejavljanja unesi kod *61*brojtelefona#. Za provjeru statusa aktivacije ukucaj kod *#61#, a za deaktiviranje #61#.
Za preusmjerenje u slučaju zauzeća unesi kod *67*brojtelefona#. Za provjeru statusa aktivacije ukucajte kod *#67#, a za deaktiviranje #67#.
Usluga je besplatna!
Konferencijska veza
Ova usluga omogućava uspostavljanje veze u kojoj istovremeno učestvuju tri pretplatnika, uz mogućnost prebacivanja veze između sagovornika ili razgovora sa sva tri pretplatnika istovremeno.
U toku telefonskog razgovora sa prvim sagovornikom pritisni kratko viljušku telefonskog aparata (ili tipku namijenjenu za konferencijski poziv) nakon čega ćeš dobiti ton slobodnog biranja. Tada biraj broj drugog sagovornika, pri čemu prvi sagovornik ostaje na čekanju i ne učestvuje u razgovoru. Nakon uspostave veze sa drugim sagovornikom, imaš na raspolaganju sljedeće opcije:
• Prekinuti vezu sa sagovornikom sa kojim razgovaraš i prebaciti se na vezu sa preostalim sagovornikom.
Ovo se ostvaruje kratkim pritiskom na viljušku aparata ili namjensku tipku (nakon čega se dobije ton slobodnog biranja) i pritiskom na broj 1.
• Prebaciti vezu sa jednog sagovornika na drugog.
Ovo se ostvaruje kratkim pritiskom na viljušku aparata ili namjensku tipku (nakon čega se dobije ton slobodnog biranja) i pritiskom na broj 2. Pri tome se neaktivna veza stavlja na čekanje. Uzastopnim ponavljanjem ove procedure, naizmjenično se ostvaruje govorna veza sa oba sagovornika.
• Prebaciti se na konferencijsku vezu.
Ovo se ostvaruje kratkim pritiskom na viljušku aparata ili namjensku tipku (nakon čega se dobije ton slobodnog biranja) i pritiskom na broj 3.
Usluga je besplatna!
Zabrana odlaznih poziva
Ukoliko želiš, možeš zabraniti mogućnost pozivanja međumjesnih, međunarodnih, te poziva prema mobilnoj mreži i uslugama posebne tarife. Uslugu aktiviraš pozivom na besplatni broj 1444 ili na sljedeći način:
Za aktivaciju unesi: *33*šifra#.
Za provjeru statusa aktivacije: *#33*šifra#
Za deaktiviranje: #33*šifra#
Poziv na čekanju
Ova usluga ti omogućava signaliziranje poziva u trenutku dok već razgovaraš, odnosno dok ti je linija zauzeta. U slučaju dolaska novog poziva bićeš obaviješten odgovarajućim tonom. Nakon obavještenja, možeš naizmjenično prebacivati razgovor iz jedne veze u drugu ili prekinuti vezu sa bilo kojim od dva sagovornika.
U slučaju da prihvatiš drugi poziv tokom razgovora, imaš sljedeće mogućnosti:
• ignorisati poziv
U tom slučaju će nakon 30 sekundi pozivalac biti odbijen. Poziv možeš odbiti kratko pritiskom na viljušku telefonskog aparata (ili tipku Flash na aparatu), a zatim broj 0 na tastaturi telefona.
• prvu vezu staviti na čekanje i preći na razgovor sa drugim pozivaocem
Ovo se postiže kratkim pritiskom tipke tipke Flash ili na viljušku telefonskog aparata i pritiskom na broj 2 na tastaturi aparata. Ponavljanjem ove procedure veza se ponovo prebacuje na prvog pozivaoca. Na taj način se veza može naizmjenično prebacivati između pozivaoca.
• Prekinuti vezu sa jednim od pozivaoca.
Ovo se postiže kratkim pritiskom tipke tipke Flash ili na viljušku telefonskog aparata i pritiskom na broj 1.
Aktiviranje / Deaktiviranje usluge:
Za aktivaciju usluge unesi kod*43#
Za provjeru unesi kod *#43#
Za deaktivaciju unesi kod #43#.
Usluga je besplatna!
Skraćeno biranje
Usluga ti omogućava da biranje brojeva sa kojima često komuniciraš zamijeniš dvocifrenim brojevima i na taj način skratiš proces pozivanja.
Aktiviranje / Deaktiviranje usluge:
Za aktivaciju unesi: *51*skraćeni broj*broj se poziva#.
Za provjeru statusa aktivacije: *#51*skraćeni broj#, a za deaktiviranje *#51*skraćeni broj#.
Za provjeru liste brojeva: *#51#.
Usluga je besplatna!