SERVISNA PROCEDURA
Mobilni uređaj/tablet/laptop koji je kupljen u BH Telecomu, a koji je prestao ispravno raditi možete predati na bilo kojem prodajnom mjestu BH Telecoma. Također, imate mogućnost i kontaktirati ovlašteni servisni centar koji je naznačen na garantnom listu ili uređaj odnijeti/poslati u ovlašteni servisni centar.
Prije nego što predate mobilni uređaj bitno je da:
- Spasite Vaše podatke;
- Isključite sve lozinke i PIN-ove (za korisnike iPhone uređaja obavezno isključiti opciju „Find my phone“);
- Uz uređaj potrebno je obavezno da imate i svu opremu koja je povezana sa kvarom, npr. ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač;
- Priložite ovjeren garantni list koji ste dobili prilikom kupovine mobilnog uređaja.
TV uređaj koji je kupljen u BH Telecomu, a koji je prestao ispravno raditi, molimo da kontaktirate ovlašteni servisni centar koji je naznačen na garantnom listu.
Rokovi za popravku navedeni su u garantnom listu.