Dodatni TV servisi za Moja TV

TimeShift

 

Gledaj propuštene TV sadržaje 7 dana unazad!

Korištenje TimeShift usluge koja omogućava gledanje TV sadržaja koji su emitovani do 7 dana ranije je vrlo jednostavno. Putem elektronskog programskog vodiča biraš kanal, a potom i sadržaj koji je već emitovan, a kojeg želiš gledati. Pritiskom tipke "OK“ na odabranom sadržaju pokrećeš gledanje.

Kanali i sadržaji koji nude mogućnost TimeShift pregleda su označeni zelenom bojom i lako su prepoznatljivi na EPG pregledu.

Roditeljska zaštita


Siguran pristup TV sadržajima za djecu

Roditeljska zaštita omogućava isključivanje (zabranu) kanala sa liste i blokiranje programa koji spadaju u određenu TV kategoriju, kako bi se djeci onemogućio pristup neprimjerenim sadržajima.

Postavljanjem roditeljske zaštite također se sprječava gledanje neprimjerenih filmova iz Videoteke.

Kanali sa neprimjerenim sadržajem su po automatizmu zaključani, te njihovim izborom iz liste kanala pristiže poruka "Ograničenje pristupa (roditeljska zaštita)". Kanal se otključava unosom PIN-a za roditeljsku zaštitu.

Upravljanje roditeljskom zaštitom je dodijeljeno samo osnovnom korisniku. To znači da moraš biti logovan kao osnovni korisnik da bi mogao koristili ovu opciju i stavili restrikcije na sadržaj ostalim korisnicima moja TV usluge.

"Ocjena korisnika" je dodatna opcija ove usluge pomoću koje se definišu godine/uzrast za koje se primjenjuje roditeljska zaštita. Ocjena korisnika se može definisati za više korisnika/profila.

Uputstvo za korištenje podopcije "Ocjena korisnika", te promjenu popisa kanala možete pronaći ovdje.

Omiljeni kanali


Kreiraj listu omiljenih kanala i brže odaberi ono što najradije gledaš!

Usluga omogućava kreiranje liste „Omiljeni kanali“ za lakši i brži pristup TV sadržajima koje često i rado gledaš.

Listu možeš potpuno mijenjati ili dopunjavati neograničen broj puta, brzo i jednostavno.

Ukoliko imaš kreirane pojedinačne moja TV korisničke profile za ostale članove porodice, lista omiljenih kanala se može različito kreirati za svaki pojedini korisnički profil.

Uputstvo za izradu liste omiljenih kanala možete pronaći ovdje.

Kreiranje korisničkih profila


Moja TV za svakog člana porodice

Ova opcija omogućava otvaranje različitih korisničkih profila za svakog člana porodice. Različiti korisnički profili omogućit će postavljanje različitih postavki za svaki profil.

Kreiranje različitih korisničkih profila je besplatno i nema ograničenja kada je u pitanju broj profila. Postavke koje možeš mijenjati su: roditeljska zaštita, jezik, boja pozadine, redoslijed i nazivi kanala, popis omiljenih kanala i sl.

Pristup usluzi kreiranja novih profila je jednostavan. Dovoljno je da putem tipke MENU pristupiš opciji "Postavke", te izabereš "TV interfejs" – "Upravljanje korisnicima".

Detaljno uputstvo za kreiranje, brisanje ili promjenu imena korisničkih moja TV profila možeš pronaći ovdje.

Detaljno uputstvo za način prijave na druge korisničke profile (ukoliko su kreirani) možeš pronaći ovdje.

Pregled stanja računa


Lako i jednostavno prati potrošnju

U svakom trenutku možeš provjeriti i pratiti potrošnju, odnosno trenutno stanje tvog računa.Do pregleda računa možeš doći koristeći tipku MENI, te izborom opcije "Račun", a detaljno uputstvo za korištenje usluge možeš pronaći ovdje.

Automatsko prijavljivanje

Ne želiš svaki put prilikom pokretanja Moja TV usluge unositi PIN?

Sve što je potrebno jeste uključiti opciju automatskog prijavljivanja. Na ovaj način prilikom pokretanja STB uređaja, odnosno TV uređaja, odmah pristupaš kanalima.

Ukoliko imaš kreiranih više moja TV korisničkih profila, promjenu na drugi kreirani profil možeš izvršiti kada god želiš, po uputstvu opisanom ovdje.

Opciju automatskog prijavljivanja možeš isključiti ili ponovno aktivirati kada god želiš.

Podsjetnici

Da ništa ne bude zaboravljeno

Ukoliko ne želiš propustiti omiljene TV sadržaje i želiš ih gledati u vrijeme njihovog emitovanja iskoristi uslugu Podsjetnici.

Postoje tri različite vrste podsjetnika koje možeš postaviti za omiljene programe, i to:

  • automatski podsjetnik
  • vlastiti prilagođeni podsjetnici
  • podsjetnik za automatsko prebacivanje

Automatski podsjetnik predstavlja poruku koja se pojavljuje na ekranu i koja u stvari predstavlja najavu za sljedeću emisiju na tom kanalu.

Ova poruka se automatski prikazuje prije početka sljedeće emisije, a vrijeme u koje će se pojaviti sami podešavate/definišete.

Detaljno uputstvo o načinu podešavanja možete pronaći ovdje

Ukoliko želiš uključiti podsjetnike za različite programe na različitim kanalima, onda je potrebno da koristiš vlastite prilagođene podsjetnike.

Ovaj tip podsjetnika možeš podesiti kroz EPG, a detaljan način podešavanja možeš pronaći ovdje.

Podsjetnik za automatsko prebacivanje je vrlo sličan prilagođenom podsjetniku. Jedina razlika je u tome što se uključivanjem ove opcije, automatski prebacuje na kanal na kojem je postavljen podsjetnik i to neposredno prije nego što emisija počinje.

Detaljno uputstvo za kreiranje podsjetnika za automatsko prebacivanje možeš pogledati ovdje.

Telefonski imenik


Telefonski imenik BH Telecoma možeš koristiti i putem moja TV usluge. Pristup  je jednostavan i brz putem tvog TV uređaja, a omogućeno je pretraživanje po broju telefona, fizičkih i pravnih lica.

Detaljno uputstvo za korištenje telefonskog imenika putem moja TV usluge možeš pronaći ovdje.

Pomoć


Pomoć je opcija koja nudi osnovne informacije o moja TV usluzi i načinu korištenja određenih dodatnih usluga, a dostupna je u glavnom meniju. Detaljno uputstvo o pristupu i načinu korištenja možete pronaći ovdje.

Također, pomoć možeš potražiti i unutar svake dodatne usluge koju koristiš. Jednostavnim pritiskom na tipku INFO, na ekranu će se pojaviti dodatne informacije o odabranoj usluzi i načinu korištenja.

Detaljni izvještaj o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju


Usluga se aktivira isključivo na lični zahtjev, a omogućava detaljne informacije o generisanom saobraćaju/transakcijama (vrijeme poziva i trajanje poziva za svaki obavljeni razgovor, količina saobraćaja i dr.).

Detaljni izvještaj o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju se dostavlja odvojeno od mjesečnih računa i besplatno ga možeš preuzeti na više načina:

  • mobilne aplikacije BH Telecoma
  • putem e-maila
  • putem web stranice BH Telecoma
  • na prodajnim mjestima BH Telecoma

Detaljni izvještaj o pozivima i drugom saobraćaju možeš dobiti za obračunske periode do 12 mjeseci unazad samo putem e-maila.

Važno:


Dostava detaljnog izvještaja o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju putem pošte naplaćuje se u skladu s važećim cjenovnikom

Detaljni izvještaj o pozivima/saobraćaju nije isto što i izvještaj o pozivima koji se korisnicima dostavlja besplatno uz mjesečne račune. 

 

Dodatne pogodnosti


Ukoliko koristiš telefonski uslugu u moja TV paketu možeš koristiti dodatne usluge i pogodnosti. Neke od njih su kreiranje liste telefonskih kontakata, pozivnice, preporuke TV sadržaja i chat.

Detalje o korištenju ovih dodatnih usluga možeš pronaći ovdje.